Reduktory i mosty

Reduktory i mosty stosowane w Cherokee XJ

Skrzynie rozdzielcze (redukcyjne):

  1. NP 207 „Command-Trac” tylko part-time – przełożenie 2.61:1 – montowane ’84-’87
  2. NP 228 / NP 229 „Selec-Trac” 2Hi – 4Hi (full-time) – N – 4Lo – montowane ’84-’87
  3. NP/NV 231 „Command-Trac” 2Hi – 4Hi (part-time) – N – 4Lo – przełożenie 2.72:1 – montowane ’87-’01
  4. NP/NV 242 „Selec-Trac” 2Hi – 4Hi (part-time) – 4Hi (full-time) – N – 4Lo – przełożenie 2.72:1- montowane ’87-’01

Mosty Przod:

  1. Dana 30 /high pinion – reverse cut/ – montowane ’84-’99 (niektóre mosty do ’91 z rozłączną prawą półosią, od ’92+ wszystkie bez rozłącznej półosi)
  2. Dana 30 /low pinion – standard cut/ – montowane ’00-’01
  3. Dana 44 /high pinion/ – dostępne w XJ sprzedawanych w Ameryce Południowej

Mosty Tyl:

  1. Dana 35 bez c-clip – montowane ’84-’89
  2. Dana 35 c-clip – montowane ’90-’01
  3. Chrysler 8.25 – wieloklin 27 zębów – montowane ’91-’96
  4. Chrysler 8.25 – wieloklin 29 zębów – montowane ’97-’01
  5. Dana 44 bez c-clip – montowane ’87-’89 w niektórych /nie wszystkich/ XJ-tach wyposażonych w pakiet holowniczy

Dana 35 bywały oznaczane jako Dana 35C – „C” nie oznacza w tym przypadku c-clip, tylko „custom” – oznacza, że mosty te były dostarczane przez DANA niekompletne.

Chrysler 8.25 nie były nigdy stosowane w XJ-tach z ABS-em. Oznacza to, że jeśli masz system ABS to zapewne masz z tyłu most Dana 35. Wszystkie mosty 8.25 są mostami wyposażonymi w c-clip.