Reduktory i mosty stosowane w Cherokee XJ
Skrzynie rozdzielcze (redukcyjne):
- NP 207 „Command-Trac” tylko part-time – przełożenie 2.61:1 – montowane ’84-’87
- NP 228 / NP 229 „Selec-Trac” 2Hi – 4Hi (full-time) – N – 4Lo – montowane ’84-’87
- NP/NV 231 „Command-Trac” 2Hi – 4Hi (part-time) – N – 4Lo – przełożenie 2.72:1 – montowane ’87-’01
- NP/NV 242 „Selec-Trac” 2Hi – 4Hi (part-time) – 4Hi (full-time) – N – 4Lo – przełożenie 2.72:1- montowane ’87-’01
Mosty Przod:
- Dana 30 /high pinion – reverse cut/ – montowane ’84-’99 (niektóre mosty do ’91 z rozłączną prawą półosią, od ’92+ wszystkie bez rozłącznej półosi)
- Dana 30 /low pinion – standard cut/ – montowane ’00-’01
- Dana 44 /high pinion/ – dostępne w XJ sprzedawanych w Ameryce Południowej
Mosty Tyl:
- Dana 35 bez c-clip – montowane ’84-’89
- Dana 35 c-clip – montowane ’90-’01
- Chrysler 8.25 – wieloklin 27 zębów – montowane ’91-’96
- Chrysler 8.25 – wieloklin 29 zębów – montowane ’97-’01
- Dana 44 bez c-clip – montowane ’87-’89 w niektórych /nie wszystkich/ XJ-tach wyposażonych w pakiet holowniczy
Dana 35 bywały oznaczane jako Dana 35C – „C” nie oznacza w tym przypadku c-clip, tylko „custom” – oznacza, że mosty te były dostarczane przez DANA niekompletne.
Chrysler 8.25 nie były nigdy stosowane w XJ-tach z ABS-em. Oznacza to, że jeśli masz system ABS to zapewne masz z tyłu most Dana 35. Wszystkie mosty 8.25 są mostami wyposażonymi w c-clip.