Skrzynie biegow stosowane w modelach Cherokee XJ:
W XJ’tach montowano skrzynie biegów głównie automatyczne, jednak wyszło też sporo modeli ze skrzyniami manualnymi.
- T-4 – 4 biegowa, ręczna – Borg-Warner – montowana ’84 tylko z silnikiem 2.5L I-4
- T-5 – 5 biegowa, ręczna – Borg-Warner – montowana ’84 z silnikami 2.5L I-4 , 2.8L V6 i 2.1L I-4 Turbo Diesel
- AX-4 – 4 biegowa ręczna – Aisin-Warner – montowana ’84-’87 z silnikami 2.5L I-4 , 2.8L V6
- AX-5 – 5 biegowa ręczna – Aisin-Warner – montowana ’84-’99 z silnikami 2.5L I-4 , 2.8L V6 i 2.1L I-4 Turbo Diesel
- BA-10/5 – 5 biegowa ręczna – produkcji Peugeot – montowana ’87- do połowy ’89 z silnikiem 4.0L I-6
- AX-15 – 5 biegowa ręczna – Aisin-Warner – montowana od drugiej połowy ’89-’99 z silnikiem 4.0L I-6
- NV3550 – 5 biegowa ręczna – New Venture – montowana ’00-’01 z silnikiem 4.0L I-6
- TF904/TF909 – 3 biegowa automatyczna – montowana ’84-’86 z silnikami 2.5L I-4 , 2.8L V6 (909 to model 904 wyposażony dodatkowo w blokadę konwertera)
- TF999 – 3 biegowa automatyczna – montowana w ’91 tylko z silnikiem 2.5L I-4
- 30RH – 3 biegowa automatyczna – montowana w latach ’94?-’00 tylko z silnikiem 2.5L I-4
- AW4 – 4 biegowa automatyczna z blokadą konwertera – Aisin-Warner – montowana w latach ’87-’01
Skrzynie T-4 i T-5 były montowane tylko w roczniku ’84, w zastępstwie skrzyń AX-4 oraz AX-5 z powodu ich niedoboru w produkcji.